dinsdag 3 mei 2011

What happens in Heaven...

Verhaal
Excite, de nieuwe geur van Axe is zó onweerstaanbaar, dat zelfs Engelen ervoor vallen. Drie van hen hebben hun intrek genomen in Heaven on Earth; een luxe villa waar zij vol smart wachten op de ideale man.

Concept
Je kunt de Engelen twee weken lang, 24/7 en overal in de villa volgen. Zeven video streams geven je ‘ogen’ in alle kamers en interactieve polls en profielen van de Engelen op social networks brengen je live in contact met Victoria, Gaella en Isabella.

Je wordt als bezoeker met Halo’s beloond voor de tijd die je op de site doorbrengt. Ook het delen van content via social networks en het kopen van producten leveren Halo’s op, waarmee je camera’s en zelfs Skype calls met de Engelen vrijspeelt. Daarnaast kun je via Spotify muziek in de villa draaien en de Robo-cam bedienen, waarmee je écht overal in de villa kunt komen.

Dagelijks mag één uitverkorene Heaven on Earth bezoeken om de Engelen te verleiden tijdens de Petrus-test. Deze test is uiteraard door iedereen live te volgen én te beïnvloeden.

Degene die de test het beste doorstaat wint de ultieme sleep-over in Heaven on Earth. Zonder camera’s. What happens in Heaven...stays in Heaven.

Klikken = kijken.




--

Ook leuk: op donderdag 7 april 2011 werd Axe Heaven on Earth tijdens de SpinAwards night bekroond met een Zilveren Spin.




Het juryrapport leest u hier.

--

Credits Axe Heaven on Earth:
Creatie: Arno van Rossum (concept, creative producer), Joko Jongmans (concept, copy & creative lead), Rick Su (art & (interaction-) design), Guido van der Mark (art & design), Shariff Nasr (regie), Chris Herrebrugh, Willem Doorman, Niels de Keizer, Michiel van der Plas (technische realisatie), Doeke de Steur, Otto Barnard, Sylvia van den Hurk, Ann Kestens (account)

Geen opmerkingen: