donderdag 24 juni 2010

We gaan eroverheen!

Outdoorcampagne
Inhakend op het barbecueseizoen dat langzaamaan losbarst, komt Remia deze maand met een ludieke outdoorcampagne. Op ruim 5500 punten door heel Nederland, waaronder vier Interbest masten langs de snelweg, laat Remia zien hoe het deze zomer met haar Feestsauzen over alles op de barbecue heengaat.



De outdoor-campagne wordt landelijk ondersteund door een radiocampagne op Radio 538, Sky Radio, 100% NL en Q Music.




Dubbele boodschap
Daarbij geeft het sausmerk nog een semi-subtiele WK boodschap mee aan voetbal liefhebbend Nederland. Zowel outdoor als over de radio vertelt Remia namelijk ook wat Nederland deze zomer met een Argentijnse steak, een Spaanse spies en natuurlijk de Duitse Bratwurst moet doen. Er keihard overheen gaan.



Credits Remia Feestsauzencampagne
Creatie: Frans Brand (art & copy), Charlotte Vermeer (art) Joost Hammann (concept), Joko Jongmans (concept & copy). Account: Miranda Honselaar, Frans Mollen. Productie: Beline de Greve.


Geen opmerkingen: