woensdag 3 maart 2010

Feest. Juist nu! (Stem Lijst Joling!)http://www.blogger.com/img/blank.gif

Vanochtend -we schrijven 3 maart 2010- ging de telefoon. De Ster aan de lijn. 'Remia en Ideas for Brands zijn genomineerd voor een Gouden Loeki met de commercial 'Politie over de vloer' met Gerard Joling'. En om deze nominatieronde door te komen moet er, inderdaad, gestemd worden.

In aller ijl werd er een plan de campagne bedacht. Immers, de stem-stemming zat er vandaag sowieso al goed in in Nederland. Waarom dus niet gebruikmaken van deze 'vandaag ga ik kiezen' mood?

Een verkiezingspamflet voor Geer werd gedrukt en De Man zelf werd gebeld. 'Tuurlijk doe ik mee aan deze hilarische actie!' was zijn enthousiaste antwoord. 'Het is toch om te gillen?' werd daaraan toegevoegd.

Als een waar campagne-team zijn we de straat opgegaan om mensen te overtuigen, toch vooral op de commercial van Joling te stemmen. Geer's overredingskracht deed zijn werk. Bewapend met flyers met de verkiezingsleus 'Feest. Juist nu!' (waar kennen we die ook alweer van?) en zijn vlotte babbel spoorde Gerard passanten aan om hem een Gouden Loeki rijker te stemmen.

Een foto-compilatie van zijn triomftocht door Mokum ziet u hieronder.
Ook RTL Boulevard had lucht gekregen van het gebeuren, waardoor er in de uitzending prompt een item aan de goedlachse 'lijsttrekker' werd gewijd. Het item over Geer ziet u hier.


Geen opmerkingen: