Signed, sealed, delivered. Tijdens een grootse uitreiking in Hilversum werden afgelopen week de winnaars van de SAN Accenten 2008 door musicalster Chantal Janzen bekendgemaakt. In de categorie Fast Moving ging genomineerde Dommelsch/Ideas for Brands de strijd aan met zeker niet de minsten. Onder andere Bavaria (Selmore), Bolletje (S-W-H), Campina en D.E. (Lemz), Heineken (TBWA/Neboko), Amstel (Doom & Dickson), Sara Lee (Only), Unilever (UbachsWisbrun/JWT) en Unilever/Knorr (Alfred/Achtung) bevonden zich in dezelfde 'pittige poule'.
Het verwoede nagelbijten werd beloond. de Dommelsch Muziek case van Ideas for Brands veroverde niet alleen de harten van muziek- en bier liefhebbend Nederland. Ook de vakjuryleden van de Stichting Adverteerders Nederland waren uitermate gecharmeerd van de bijzondere case die Brand Sensation™ in optima forma opleverde. En dus ging die felbegeerde kubus mee naar huis en krijgt hij een mooi plekje naast de SponsorRing die de Dommelsch Muziek case al eerder in de wacht sleepte.
maandag 1 juni 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten