zondag 7 december 2008

Electrabel stelt zich voor aan Nederland

Corporate campagne Electrabel
Op 1 december is Electrabel Nederland met een omvangrijke campagne in diverse nationale media gestart. De campagne bestaat uit commercials op radio en televisie, dagbladadvertenties en buitenreclame.

Over Electrabel
Electrabel maakt in de campagne duidelijk dat het bedrijf niet alleen de grootste elektriciteitsproducent van Nederland is, maar ook een zeer betrouwbare energieleverancier die stevig verankerd is in onze samenleving. Op de consumentenmarkt heeft Electrabel in 2006 zijn intrede gedaan met de overname van de energiebedrijven Rendo en Cogas. Electrabel staat midden in de samenleving. Verantwoordelijkheid voor maatschappij en milieu is een van de pijlers van de ondernemingsstrategie.

Credits TVC 45"
Creatie: Frans Brand (concept en copy), Charlotte Vermeer (concept en art), Joko Jongmans (concept en copy). Strategie: Frans Brand, Frans Mollen, Miranda Honselaar. Account: Miranda Honselaar.


Indien bovenstaand filmpje niet laadt, u vindt 'm ook hier

Geen opmerkingen: